16 mars 2010

Hej!

Sitter nu här och försöker hålla på med datorn, se på tv och plugga kemi samtidigt. Det går ju sådär...

Efter skolan gick jag på stan i en timme. Köpte nya mjukisbyxor då jag glömde mina andra hos pappa. Och utan mjukisbyxor kan man inte träna (på vintern). Hittade mjukisar för 99 kr på Cubus. Blåa blev det, måste ha lite variation och inte bara ha svarta.



När jag kom hem slängde jag i mig ett glas yoghurt och sen gick jag ut med grannens hund. Var ute länge och det var sjukt kallt ute.


Nu har både mamma och brorsan stuckit så jag är ensam hemma med katten. Borde nog stängga av både datorn och tvn nu och plugga kemi. Prov imorgon.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0