17 mars

Hej!

Sitter vid stationära datorn nu, fixade nyss in lite ny musik i iPoden. Nice.

Dagen då:
Kemiprov
Matte
Lunch
Engelska

Kemiprovet gick helt okej. Tror jag. Matten var seg och engelskan var dagens roligaste lektion, först flera olika muntliga övningar två och två, sen fick vi tillbaka läsförståelseproven (MVG, fan va skönt att se att jag kan lyckas få bra resultat på vårterminen med) och så fick vi sluta 20 minuter tidigare bara för att alla hade lyckats så bra på provet.

Kom nyss på att MVG:t på engelskaprovet är årtiondets första MVG. (Ett halvt MVG-poäng under MVG på matteprovet tidigare iår, surt.) Ska nog fira det med lite glass nu.

Ikväll ska jag tvinga med mamma till gymmet. Bestämmde imorse att jag ska till gymmet ikväll och har gått runt hela dagen och lite halvt längtat efter det. Jag måste vara sjuk eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Tonkow

gaaay

2010-03-18 @ 23:59:17
URL: http://www.tonkow.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0