19

I somras gick jag och några kompisar genom stadsparken. Det var en sån där kväll i slutet av sommarlovet då man är klar med allt resande och bara chillar runt i sin hemstad.

Vi hade precis lyckats bli av med några jobbiga afrikaner när vi hör ett träd som brakar ihop. Vi gick förbi trädet och börjar av någon anledning prata med killarna som står där (tror att det var någon som ropade nåt) och får reda på att det var en av de som hade tagit sönder trädet. 

De bjöd oss på lite dricka och när vi åkte hem efter flera timmar hade vi alla flera nya telefonnummer i mobilerna.

Nya namn i telefonlistan = nya vänner på facebook.

Tog inte många dagar innan jag insåg att en av de där killarna lyssnar på ungefär samma musik som mig (Pop, ni vet Håkan Hellström och sånt) och dessutom är en grymt bra kompis. Nu är han en av mina närmaste vänner och idag fyller han 19 år.

Så: GRATTIS TONY PÅ 19 ÅRSDAGEN!



(Och ja, jag vet att du inte tycker att det är så kul med med all grattis-på-födelsedagen-uppmärksamhet och det är just därför jag har sagt grattis så många gånger idag)


Kommentarer
Postat av: Tonkow

haha jag hatar sånt du vet det ju!!D?



Tack ändå



grattis! D_D

2010-03-11 @ 00:17:21
URL: http://www.tonkow.se
Postat av: Lovisa

Haha du är så rolig :D <3

2010-03-11 @ 23:17:50
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0