A voice has always told me where to go

Hej!

Superbra dag i Stockholm med Lovisa idag.
Mötte Lovisa vid ett och då gick vi direkt till Bengans. Hamnade på andra-tredje "raden" eller något sånt, var mycket folk där inne när vi kom.
Efter en liten stunds väntade kom Magnus Weideskog och spelade. Vi var inte alls berädda på att någon mer än Timo skulle spela men han var faktiskt bra. Lite kul att jag och Lovisa alltid hittar nya artister nu för tiden.



När han hade spelat klart hamnade jag helt plötsligt längst fram. Fast Lovisa kom en bit bak så det var tur att vi inte behövde vänta sååå länge på Timo. En kvart kanske.



Timo är så jävla bra!

När han hade spelat klart satt vi på en högtalare ett tag innan vi orkade ställa oss i signeringskön och köpa skivan. Köpte såklart versionen med bonustracks. Tog kort på mig och Timo (och Lovisa och Timo) med Lovisas kamera. Lägger kanske upp bilderna här när jag får tag på dem.

Blev lunch på ett mysigt fik på söder sen. Vi satt där och snackade av oss och sen blev det en promenad runt på södermalm innan det var dags för mig att åka hem igen.

Söder är mys.


Nu ska jag se på Så Ska Det Låta. Missade det igår och Timo var ju med.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Superdag idag med Malin :D Och ja, det äger att vi hittar nya artister (bara killar?) varenda gång du är här :P Men det är ju våran grej kanske, haha!

Saknar dig jättemycket redan!! <3<3

2010-03-28 @ 01:44:40
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0