Dags att sova?

Efter maten blev det gymmet. Dock bara ca 35 minuter för jag ville hem och duscha innan Grey's Anatomy började. Bästa tv-programmet, det är nog det enda som jag verkligen följer. Hann precis duscha klart innan det började, ibland är jag bra på sånt där som har med tajming att göra.

Efter Grey's blev det skriva svenskaläxa och skicka in (även skicka in förra veckans läxa som jag glömt skicka) till läraren.

Nu ska jag nog stänga av datorn och sova.

Imorgon är det torsdag. Jag gillar torsdagar.

Imorgon är det ven ett år sen jag skadade mitt knä. Usch, skulle göra nästan vad som helst för att gå tillbaka i tiden och ändra så jag valde att vara vid tiptoppen (bara storvretafolk fattar vad det är) hela dagen istället för att vara i skolan och ha volleybollturnering. Ibland är det lätt att vara efterklok.

En bra sak (eller egentligen inte) med mitt knä är att om man fryser om fingrarna kan man röra mitt högra knä för det är alltid varmt. Konstigt det där. Är nog förresten dags att kräva ut lite försäkringspengar, ett stort ärr längs hela knät är inte snyggt. Undrar hur mycket man får ut på försäkringen... Pappa får hjälpa mig att fixa sen.

Nu ska jag sova.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

Man får ju ändå bara ha 8 kg i handbagage, plus att man inte får ha en så stor väska så det funkar inte ^^ xD

2010-03-18 @ 20:49:43
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0