fredagfredagfredag

Superslapp skoldag idag.

Fysiklabb - "Det är inte så bra att ha labb på något vi inte ens börjat på än så idag ska vi bara gå igenom provet och sluta tidigare." Vi satt alltså där hela lektionen och gick igenom alla uppgifter på provet och jag fattar inte varför jag var så dum i huvudet och inte kunde de där sakerna på provet. Men om jag får bra på nästa prov så ska det här provet glömmas helt så nu gäller det att satsa.

Frivillig spanska. Eller ja, man får välja på att jobba i skolan eller hemma. Jag gick till lektionen, fick reda på att skolans internet inte funkade så jag inte kunde jobba och då jag gick därifrån.

Åkte till stan, kollade affärer i 40 minuter eller något sånt och sen tröttnade jag på det så då GICK jag tillbaka till skolan eftersom jag hade 40-45 minuter kvar av rasten. Tog lite mindre än en halvtimme att gå till skolan från stan så nu vet jag det. Fick känna mig lite duktig då som var ute och gick.

På historialektionen fick vi tillbaka proven. Jag fick G! Var helt säker på att jag skulle få IG så jag var glad. Jag var ännu en gång duktig och lät bli datorn på historian. 2 historialektioner i rad nu, känner mig duktig. Slutade efter historian och åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0