Hemma hos Visis <3

HEJ!

Sitter hemma hos världens bästa just nu och bara för att vi är så coola har vi träffat Neo och Brandur idag (Lovisa har bilder på sin kamera, snor från henne sen). Jag vann nästan 2 biljetter till melodifestivalen också. Det var jag mot en annan, först till 3 och jag ledde med 2-0 men sen orkade jag inte så hon vann.

Vi har även skaffat oss "Heja Salem"-tröjor som vi har på oss nu. Och snart ska vi hem till Arvid så det kasnke inte blir nåt tittande på melodifestvalen ikväll. Aja, vi får se, hellre fest än melodifestivalen sååå.

Och Neo gör världens sötaste smiliesar, bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Neo! :O <3

2010-03-13 @ 22:30:58
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0