Jag tar det här med matlagning på största allvar


Läs rubriken och kolla bilden så fattar ni vad jag menar.

(söndag hemma = inget smink)

Snart ska jag genom snön till tvättstugan igen för att fixa det sista med tvätten. Efter det blir det gymmet. Börjar tycka att det är kul att gå dit, inatt var jag  och mamma där från någon gång innan 23 till efter 00 och jag kommer inte ihåg när jag tränade så hårt sist. Har dock ingen träningsvärk idag men så kan det gå när man tränar bara kondition. Det är väl konditionsträningen som gör att fettet försvinner?

Nej nu måste jag stänga av och gå ner och hjälpa mamma i tvättstugan så vi hinner bli klara innan våran tid är slut.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: För att man inte fick sitta kvar när affärerna hade stängt, men Ica hade fortfarande öppet, så jag fattade inte grejen! Och det var kaaallt ute... :(

2010-03-22 @ 20:09:33
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0