Kväll

Hej!

Sitter nu här och surfar runt på internet när jag egentligen borde skriva en sak till svenskan och sen sova. Eller så skulle jag kunna sova nu och skriva ihop läxan lite snabbt imorgon. Surfa runt på internet är bara helt onödigt, jag hittar inte ens något roligt utan jag tittar bara runt på en massa hemsidor.

Nej nu ska jag stänga ner internet, logga ut från msn, öppna word och skriva.
Borde även kanske plugga lite på min spanskaredovisning, usch jag kommer verkligen inte klara av att redovisa. Hur ska jag kunna berätta hela rödluvan med hjälp av bara några stödord? Nej, hel text får det bli, skiter i om det förstör mitt betyg. Borde iallafall läsa igenom det ett par gånger innan fredag då jag ska redovisa.

Aja, som sagt, stänga ner internet nu.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

ha en fin dag :)

2010-03-25 @ 09:58:48
URL: http://www.charlottiis.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0