Liiiiista

Dagens låt: Sometimes truth needs a lie - Brandur & Weekend - Brandur
Dagens frisyr: smutsigt, inte orkat fixa
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: jeans, t-shirt, hood
Dagens roliga händelse: ingen än så länge
Dagens planer: pluggapluggaplugga
Dagens vill ha: SOMMAR!
Dagens saknad: många/mycket
Dagens drog: Brandur? Fast jag ska nog lyssna på nåt annat nu tror jag
Dagens tråkigaste: Plugga
Dagens måste: Duscha
Dagens dricka: hallonsoda
Dagens köp: inget
Dagens mående: seg
Dagens skratt: -
Dagens irritationsobjekt: Tanken på att jag måste plugga men inte gör det
Dagens önskan: Att allt plugg ska göras av sig själv och hamna i min hjärna utan att jag gör något
Dagens längtan: SOMMAR!



Jag gillar Neo's smiliesar

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alla älskar neos smiliesar :D <3

2010-03-15 @ 16:52:54
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0