Monday, Tuesday

Har inte bloggat på två dagar med anledningen att jag inte suttit nåt vid datorn förutom i skolan. Och på måndagar och tisdagar har vi knappt några raster i skolan så då hinner man inte blogga.

Såhär var min dag igår:
Skola, hem, äta, packa, åka till pappa, tv, duscha, tv.
Sen var jag så trött att jag somnade direkt. Somnade tillochmed till när jag såg på tv.

Idag var det sovmorgon och sen på bussen blev jag påmind att vi skulle kommit på ämne till ett argumenterande tal tills svenskalektionen. Fick lite panik där ett tag men sen bestämde jag att jag ska hålla tal om att tågpriserna borde sänkas.

Idag snöade det och överallt på marken var det slask.
På lunchen när vi skulle gå till matsalen kom en bil och körde fort förbi oss och precis brevid trottoaren var det en stor slaskpöl. Hela mitt ben blev blött, INTE kul. Som tur var hade jag leggings på mig och det torkar snabbare än jeans. Men riktigt ofräsht det där.
När vi sen skulle gå från matsalen och såg ut genom fönstret trodde vi att dte hade slutat snöa men nej, det regnade istället. Kan det inte bara bli typ 10 plusgrader, regna i en timme och sen bli sol och ännu varmare? Då borde ju all snö försvinna och torka bort.

Nu ska jag kolla bilder på bilddagboken och läsa bloggar. Är lite efter nu när jag inte suttit vid datorn hemma en enda gång den här veckan.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0