pluggpluggplugg

Fick tillbaka mitt fysikprov idag. Visste att jag hade gjort en del fel men att det skulle vara såhär många fel är sjukt!
När läraren skriver "Vet att du kan bättre, deppa inte ihop, det kommer fler chanser" på provet, DÅ är det illa.

Nej nu ska jag börja göra fysikläxorna och plugga inför fysikproven igen. Funkade ju inför första provet, nu bara sjunker jag ett betygssteg varje gång. Finns det inte mycket mer att sjunka till nu.

Resten av pluggandet ska jag också ta tag i.
Matten har jag inte tagit hem och jobbat ikapp i på flera veckor. Man hinner ju aldrig allt på lektionerna så då gäller det att ta hem och jobba ikapp men det gör jag nästan aldrig. Har iallafall tagit hem boken så det ska jag göra nu.
Ska även göra svenskaläxan till imorgon (läsa en fjärdedel av en bok och skriva om sättet de miljöbeskriver i boken).

Ja, ni ser, jag har lite att göra.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0