Sistaminutenplugg

Hej!

Sitter här ensam i ett fönster i ena hörnet av b-torget, lite halvt gömd bakom läskautomaten.
Anledningen till varför jag sitter här:
Spanskaredovisning om en kvart.
Alla andra från min klass som går i min spanskagrupp ska redovisa på tisdag så de har håltimme nu. Alla andra språk har antingen lunch eller lektion nu och jag har egentligen en kort lunch nu men ville läsa igenom min redovisning lite så jag köpte en kornspitz (macka) och en päronsmakis i cafeterian och satte mig här istället för att gå till matsalen.


(mina skor, ben, plasten som satt runt mackan och smakisförpackningen)

Nu har det blivit så att jag knappt pluggat nåt om de här 20 minutrarna eller vad det nu är jag suttit här så jag ska göra det nu.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0