Skönt att för en gångs skull sova ut mitt i veckan

Hej!

La mig i sängen och släckte lampan 22.15 igår kväll, somnade direkt. Klockan 7 ringde klockan imorse (sovmorgon på tisdagar) men jag låg kvar i sängen och halvsov till tjugo-kvat i 8. Länge sen man fick över 9 timmars sömn, hur skönt som helst! Man vaknar utsövd och är glad.

Efter skolan hoppade jag av bussen i stan. köpte present till pappa (han fyllde år förra lördagen) och två armband till mig själv.
Har haft armband på mig nästan varje dag i 2 veckor och börjar bli lite beroende nu. Och jag vill ju såklart ha lite att variera bland så därför behövdes några nya armband.
Åkte hem ganska snabbt eftersom jag ville åka på samma biljett hem som till stan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0