Stan med Linnea

Hej!

Idag var jag först på stan med Linnea. Vi kollade lite affärer och satt och snackade och sånt. Lite vanliga saker man kan göra på stan när man egentligen inte har något att göra. Skulle köpa glass på Burger King men så var glassen slut/glassmaskinen sönder! Då fick vi varsin milkshake istället och tjänade därmed 3 kronor. Goda milkshakes var det också, kanske ska börja köpa det istället för glass? Räckte längre än en glass bara för att det gick så segt att dricka genom sugröret.
Efter några timmar på stan köpte Linnea en ny mobil och stack iväg till stallet. Jag gick runt själv i en halvtimme eller något sånt och sen åkte jag hem.

Väl hemma fick jag hjälpa mamma med tvätten och plugga spanska (det jag skulle göra på lektionen i fredags när jag pluggade historia istället).
Nu måste jag plugga fysik men jag glömde miniräknaren i skolan. Känns ju bra när man har prov imorgon. Kan inte ta vilken miniräknare som helst heller, den måste ha tangens, sininus och cosinus.
Har inte räknat fysik på 3 veckor nu eftersom jag var ledig i måndags och måndagen innan var det lov. Ska iallafall kolla igenom hur man räknar ut alla saker så att jag kan dem i teorin och så får vi bara hoppas att jag kan använda formlerna och det imorgon också...

Pusshej!


Hahahahah, roligaste bilden. Första gången jag träffade en massa roliga personer bl.a. Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0