Torsdag

Hej!

Torsdag idag = slapp dag.
Svenska, matte, lunch och musik.

Är sjukt hur långt efter jag är i matten. Eller, jag börjar på nått varje lektion men jag borde ta hem och jobba på med allt jag inte hinner med. Hela klassen är efter matten för ingen orkar ta hem längre. Den dagen man kommer ikapp, det är en bra dag. Tror dock att jag inte kommer orka räkna ikapp.

På lunchen åt vi med Annas gamla klass igen. Trevligt folk det där.

Större delen av musiklektionen gick vi igenom testprovet vi hade fått i läxa och sen spelade vi i kankse en kvart eller något sånt. Nästa vecka är det prov och jag fick idag lära mig många nya saker. Kommer säkert inte komma ihåg allt men man kan ju alltid hoppas.

Nu ska jag snart iväg till stallet. 

Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0