11 mars

Bara engelskaprov, matte och musik i skoaln idag. Torsdagar är bra dagar.

På musiken spelade vi i våra band och sen spelade vi upp för varandra i slutet av lektionen. Jag spelade piano och sen helt plötsligt bestämde jag mig för att jag skulle sjunga också då Ida hade svårt med sången samtidigt som hon spelade trummor. Aldrig igen säger jag bara.  


På vägen hem gick jag av bussen så jag fick gå förbi kolonilotterna. Ramlade rakt igenom snön och satt helt plötsligt med snö upp till låret på ena benet. På något smidigt sätt kravlade jag mig tillslut upp efter några sekunder sittandes i snön utan att veta vad jag skulle göra. Tur att ingen såg. Höll som vanligt mobilen i handen men den klarade sig från att bli blöt den här gången.

När jag kom hem blev det en timmes slappande och sen iväg till stallet.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0