en listjävel

Yes, jag har tråkigt

Någon som förstår dig helt? olika personer förstår olika saker
Någon som du saknar? Lovisa, Linnea, Felicia, Ellie. Allt för länge sen jag träffade någon av er nu!
Någon som du hatar? finns nog inte en enda person som jag hatar. Att hata någon är starkt.
Vem kramade dig senast? mamma
Vem pussade dig senast? katten, haha
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? kommer jag inte ens ihåg, gillar inte att vara hemma hos mig :o
Vem var du hemma hos senast? Kristin :) <3
Har du några kärleksproblem? Nja. Problem och problem, vill ha kärlek men är inte kär just nu.
Har du pratat med någon idag? haha vem går runt en hel dag utan att prata med någon?
Har du gråtit idag? nej. Kommer knappt ihåg när jag grät sist.
Har du skrattat idag? Japp


Jag:
Är singel? yes
Svär ofta? ibland
Sjunger i duschen? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Eftersom jag brukar sova i mjukisbyxor och stor tröja skulle jag inte ha några problem att gå i det till skolan om det var idrottsdag eller något sånt
Skrattar åt dina egna skämt? Ja, annars är de inte bra ju.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja, bara det inte ser fejkat ut


Har du:
Piercingar? bara igenväxta
Syskon? en storebror
Jobb? nope
För många vänner?  nej
Rymt hemifrån? tror inte det
Färgat håret? bara tonat en gång. Jag är feg, haha
Bra självförtroende? Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär?  japp
Dumpat någon? mm
Gjort något olagligt? vem har inte?
Somnat i skolan? nej, faktiskt inte
Brutit ett ben? brytit ben i ena armen, spricka i den andra (alltså haft båda armarna gipsade, en i taget såklart) och tagit sönder ena knäskålen rätt ordentligt. Men brytit ett ben i benet, nej (om inte knäskålen räknas)
Tappat bort mig i min hemstad? hahah jag har tillochmed gått vilse i Storvreta!
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? hela tiden
Smugit ut utan lov? japp
En hemlighet som ingen annan vet? kanske?
Sovit en hel dag? typ
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? beror ju lite på hur man räknar...
Blivit generad inför folk? jämt
Varit kär i någon utan att säga det till personen? yes
Ätit musslor? tror det
Varit på en festival? Ja!
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? Tror inte det
Färgat ditt hår svart? nej



Vad:
Längtar du till mest just nu? SOMMAREN
Ska du göra i helgen? plugga :(
Har du för kläder på dig? Jeans, T-shirt, Hoodtröja, armband
Gjorde du igår? skolan
Ska du göra i vinter? Det är mars, vintern är slut nu (jag dödar den som påpekar att det är snö ute)
Åt du senast? mat?
Har du för mobil? sony ericsson någonting
Vad köpte du senast? Moto Boys nya skiva
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Fått panik och först stått stilla och inte kunnat röra mig i någa sekunder, sen sprungit därifrån och i ringt någon.


Vem/vilka:
Slog du senast? Kommer inte ihåg :O
Fick du sms från senast? Tony
Pratade du med i telefonen senast? mamma
Älskar du? De bästa <3
Skulle du kunna göra allt för? de riktiga vännerna
Var du med senast av det motsatta könet? beror ju lite på hur man räknar. Folk i skolan? De där på festen i lördags?
Kan du lita på mest? Finns ett par personer
Vet mest om dig? Oj, jag vet inte :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0