13:e Oktober?

Inlägget innan det här är kanske lite förvirrande. Det står bara 13:e oktober överallt. Ni kanske vad som händer 13:e oktober.


Jag ger er en ledtråd (bläddra ner för att se svaret):













HÅKAN HELLSTRÖM SLÄPPER ETT HELT NYTT ALBUM MED HELT NYA LÅTAR DEN 13:E OKTOBER!!!
(Sorry för caps lock;en men jag är glad)

I samband med skivan gör han några spelningar bl.a. en på Hovet i Stockholm den 13:e november. Har redan bestämt med några vänner att vi ska dit.
Jag brukar vanligtvis inte gilla hösten men nu ser jag faktiskt fram emot den! Det kanske finns ett liv efter sommaren med...


Kommentarer
Postat av: Ellie

Håkan är finfinfinfiiiin!

2010-05-10 @ 20:37:43
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0