Älskling jag vet hur det känns

Hej!

Idag är det lördag och jag vaknade för sisådär en och en halv timme sen. Borde knaske ta nåt attätamen tänkte jag skulle skriva ett litet blogginlägg först. Har blivit så sjukt dålig på att blogga känner jag.

Igår kom pappa hem rätt sent och eftersom det var fredag måste man äta lite finare mat men samtidigt så ville inte pappa stå och laga mat någon längre tid när han kom hem så sent. Så vi bestämmde oss för att åka till Gränby Centrum och köpa mat som de lagat där. Gott gott.

Sen efter maten hade jag en lugn hemmakväll. Såg på så ska det låta och kom på alla låtar lånt innan de som tävlade gjorde det. Synd att man inte är känd och kan sjunga. Efter så ska det låta blev det film och sen sängen. Var hur trött som helst. Nu efter elva timmars sämn är jag dock mycket piggare!


Såhär kan man se ut om man heter Malin och gör en ful min. Bild tagen innan jag stack tillskolan igår.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Puss på dig snygging! <3

2010-05-08 @ 19:08:04
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0