Gränby Centrum

Det var supervarmt ute. Gick till Gränby Centrum i bara shorts och tunn tröja (var tvungen att ta av mig jackan efter bara några meter). Det var inte ens soligt ute! Jag tyckte att det var varmt, svettades nästan när jag gick där.

Väl framme på gränby köpte jag:
Klänning - H&M
Armband - Vero Moda
Armband - Lindex
Ring - Lindex
Håkan Hellström-Det är så jag säger det CD - Rocks
Lars Winnerbäck-Kom CD - Rocks
Lars Winnerbäck-Med solen i ögonen CD - Rocks
Chokladbiskvi - Skuttungekonditorns café

Det var allt tror jag.var egentligen på jackt efter de perfekta jeansshortsen, hittade några som var verkligen helt perfekta på H&M för bara 199:- men SÅKLART så fanns inte de i min storlek.

Sen när jag skulle hem regnade det. Då var det inte lika kul att gå runt i shorts kan jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0