Håltimme

Hej!

Idag efter nationella provet i maA hade jag håltimme i 3½ h för att sedan komma tillbaka till skolan och ha en timmes lektion historia. Jag och Elin orkade verkligen inte sitta kvar i skolan för en onödig historialektion så vi letade upp historialäraren (som hade lektion...) och frågade om vi kunde få en läxa eller nåt att göra istället för att ha lektion.

Det fick vi inte för vi skulle se på en film och vi hade absolut inte tid att se den någon annan lektion. Så ovärt. Tog och gick till stan istället, köpte en klänning och kom tillbaka till skolan klockan två då historialektionen började. Såg den där filmen på historialektionen som jag nu såhär efter inte minns något från och sen resten av lektionen satt jag och halvsov över historiaboken och låtsades läsa.

Pusshej!


PS: Tycker ni inte att jag var duktig som gick till stan och tillbaka från skolan? Tar en halvtimme om man går snabbt att gå mellan skolan och stan. Gick alltså i en timme + all den tid jag gick runt på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0