I don't care

Hello snyggingar!

Nu har jag precis sett klart på andra inför Eurovision Song Contest programmet. Lite kontigt hur töntig jag blir så fort det är något som handlar om Melodifestivalen eller ESC. Följer det dock inte alls lika mycket som förut men lite koll på vad det är för låtar vill jag ju ha.

Tidigare idag hittade jag Alexander Rybaks Fairytale på datorn, man får verkligen försommarkänslor av att lyssna på den!

Alexander Rybak of Norway, performs during the final of the Eurovision Song Contest on May 16, 2009 in Moscow, Russia. (Photo by Oleg Nikishin/Epsilon/Getty Images) *** Local Caption *** Alexander Rybak

Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha du var ju astöntig när du gillade Alexander Rybak så mycket. :D <3

2010-05-05 @ 13:22:34
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0