Idag

Idag har jag intervjuat en kemist - det var mycket lättare än jag trodde det skulle vara. Nu är det bara skrivadelen kvar på det här repotaget.

Idag har jag gått runt på stan i ett par timmar och shoppat - kom hem med en jeansjacka, ett par leggings, ett armband och en ring.

Idag var jag hemma och åt lunch på mindre än 10 minuter - slängde i mig ett glas yoghurt och sprang sedan iväg till bussen igen.

Idag var jag i skolan i 5 minuter - snacka om ovärt, stressade för att komma dit och när jag väl är där får jag evta att jag kna åka hem igen.

Idag har jag åkt 7 st bussar - vill inte ens veta hur många minuters bussåkande det är.

Idag har jag en engelskauppsats att skriva - borde göra den istället för att blogga.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0