It's Sunday, why isn't the sun shining?

Idag har jag ont i höger axel och nacken på höger sida. INTE kul. Allt bara för att jag sov konstigt inatt.
Jag rör aldrig på mig när jag sover utan ligger stilla i stort sett hela natten. Inte så trevligt att vakna efter 10 timmars sömn och ha ont i nacken bara för att man sovit konstigt.
Varför flyttar jag inte bara på mig i sömnen precis som alla andra?
När jag vaknade imorse vågade jag knappt röra på mig först bara för att jag visste att det skulle göra ont i nacken.
Men det onda går nog över snart. Gör inte alls lika ont längre som när jag vaknade. Lite jobbigt är det bara att gå runt och ha ont i nacken och axeln. Onödigt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0