It's your right to laught at me

Igår kväll var det Skrapanfestival på Grand!
Alla på Skrapan (min skola) som hade musik som estetiskt val hade bildat band och varje band spelade upp en låt var. Blev alltså en konsert på över en timme.
Vi som hade musik i min klass var uppdelade i två band. Min grupp spelade It Takes A Fool To Remain Sane.



Sång - Ida
Keyboard (pianoljud) - Jag
Keyboard (orgelljud) - Julia
Gitarr - Herman
Bas - Marcus
Trummor - Olle

Inte direkt världens bästa version, ett förtidigt trumfill och massa andra småfel men man får tänka på att nästan ingen utav oss är vana vid att spela de instrumenten vi spelade.

Jag kommer själv in för sent i låten då de innan hade dragit ner volymen helt på mitt piano. Stör mig på det varje gång jag hör början, man hör verkligen hur det saknas något viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0