"Min födelsedag" idag!

Hola amigos!

Om en vecka fyller jag år och på tisdag fyller min minsta kusin år. Eftersom jag är hos mamma den här helgen och inte nästa så ska vi idag åka till mina kusiner och fira mig och kusinen. Idag är det alltså "min födelsedag"!

Utav mamma får jag resa fram och tillbaka till skåne och biljett till Tivolirock. (ELLIE; KÖP FESTIVALBILJETT TILL MIG!)

Jag gillar att få presenter :-)

Sover över hos kusinerna och kommer hem imorgon. Måste dock blogga när jag är hos dem för Tony Lek och jag har gjort upp en deal.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag ska fixa biljett! Men det går bara att köpa i Hässleholm och Kristianstad, men jag ska köpa så fort jag kommer dit!

Och jag tänkte köpa en Timo-tröja till dig i födelsedagspresent, men de var slut :(

2010-05-30 @ 16:54:12
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0