Nya spotify

Hej!

Nu har jag också fått nya spotify (jag är tydligen lite efter alla andra när det gäller det) och försöker nu spana in alla mina facebookvänners spotifylistor. Kan ju inte låta bli att kolla vad de lyssnar på, musiksmaken kan säga mycket om en person. Jag var även snabb med att dölja/ta bort alla pinsamma listor som jag hade sparade som andra gjort och länkat till mig.

Nej nu ska jag snoka runt mer i alla andras musiklistor. det här var kul! Och känns lite hemligt sådär, lite som att snoka i nåns privatliv. Men man vet ju aldrig, någon kanske har en grym lista och då måste jag ju hitta den!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi kan ta det på sms, en jobbig bråkgrej bara som inte går att klara ut!

2010-05-06 @ 21:18:45
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0