Operation dagsverke

Hej!

Operation dagsverke idag. Det betyder att jag har varit hemma hela dagen och tvättat alla fönster. Sen måste pappa betala 200 kr för det och pengarna ska sedan skickas iväg till något fattigt land.

Duktig som jag var började jag tvätta alla speglar och sånt när jag ändå var igång. Var till och med tvungen att gå iväg till ICA för att köpa mer fönsterputs.

Jag börjar faktiiskt bli rätt bra på det här med städning, nu väntar vi bara på den dagen jag verkligen städar mitt rum och slänger ut all skit som finns där. Men det dröjer nog ett tag, mitt rum här hos pappa ser ut som ett bombnedslag.


Idag har jag mittbena. Ska nog ha det imorgon med men sen går jag tillbaka till min gamla vanliga sidbena. Mitt hår är ju klippt för att jag ska ha sidbena så det blir lite fel med det uppklippta och luggen när jag har som jag har just nu (mittbena alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0