Questions

Bara för att jag har så otroligt tråkigt:

Nämn något som gjorde dig glad igår: VALBORG!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov såklart
Vad gjorde du för 15 min sedan: Oj, inget?
Det sista du sa högt: godnatt
Det senaste någon sa till dig: mamma: nu går jag och lägger mig, god natt
Vad har du druckit idag: te och cola
Vad var det senaste du åt: vitlöksbröd
Vad var det senaste du köpte: sallad (om man inte räknar med sms-bussbiljetten)
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd hos pappa, träfärgad hos mamma
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt
Godaste glassmaken: finns så många...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanskre inte kärlek men förälskelse
Sover du tungt: förut gjorde jag aldrig det men nu sover jag iallafall lite djupare än innan.
Drömmer du mardrömmar: kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar
Trivs du med ditt jobb: har inget. Om inte skolan räknas
Favoritklädsel: leggings + långt linne eller något sånt tror jag :) eller mina underbara favvojeans (som många tror är leggings bara för att de är så tighta)
Favoritlåt just nu: seröst, det GÅR INTE att välja en favoritlåt. Även om det är favoriten för stunden.
Vad ser du om du tittar till höger: gammal dator som inte används, lampa och vägg
Vad gör dig glad just nu: att jag är ledig en dag till och att sommaren närmar sig
Vad ska du göra härnäst: chatta vidare med ellie
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: TRÖTT!
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: jeans, t-shirt, hoodtröja
Sommarplaner: P&L med Ellie och Gotland med mamma, brorsan och kusinerna
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: förösker spela lite piano men det går inte så bra
Morgon eller nattmänniska: Natt. Lätt.
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: nej :)
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: alla insekter är sjukt äckliga
Längtar du mest efter just nu: Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Såg det, men orkade inte printa om det :o



Och jag längtar också till P&L så sjukt mycket!!

2010-05-02 @ 00:18:18
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0