Shoppingberoende?

Jag tror nästan att jag börjar få ett litet shoppingberoende. Eller rättare sagt; när jag inte har något att göra shoppar jag. Idag var tredje dagen i rad som jag var iväg och handlade nya saker.

Under de här tre dagarna har jag köpt:

Jeansjacka - Cubus
Leggings - Monki
Armband - Åhlens
Ring - Åhlens
Ring - Åhlens (ja, det ska stå två ggr)
Väska - Belle's shoes
Klänning - H&M
Armband - Vero Moda
Armband - Lindex
Ring - Lindex
Håkan Hellström-Det är så jag säger det CD - Rocks
Lars Winnerbäck-Kom CD - Rocks
Lars Winnerbäck-Med solen i ögonen CD - Rocks
Presenter

Med lite snabb huvudräkning så har de här sakerna kostat sammanlagt ungefär 1300 kr. Inte så mycket per sak men det är över studiebidraget och det ska man klara sig en månad på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0