Sol//Regn

Tog en liten bloggpaus igår och låg ute i solen hela dagen. Underbart! När jag gick in igen några timmar senare hade jag bränt mig. Inte så kul men kul med sol.
Idag har det regnat och åskat så jag har suttit inne och pluggat hela dagen. Måste få bra resultat på fysikprovet imorgon och eftersom jag inte sett till att lära mig det vi gått igenom på lektionerna blir det mycket plugg såhär dagen innan. Har pluggat i 4 timmar än så länge idag och ska plugga lite till ikväll...

Äh, nu struntar vi i pluggandet och kollar på dne hr bilden istället:

Bild från igår; frukost i solen ♥
(Och ja, jag vet att stolen är lite sne, den är köpt på rusta för ett par år sen tror jag så man får vara glad över att den fortfarande håller ihop!)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag vill också äta frukost ute i solen! Åh, det måste vi göra på p&l!

2010-05-25 @ 19:21:09
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0