Tönten kommer fram

När jag var liten gillade jag Eurovision song contest väldigt mycket. Hängde med i allt prat om det och så. Nu för tiden är jag inte lika insatt men jag tycker fortfarande att det är kul att se på.

Igår var första semifinalen. Jag och Ellie smsade runt 50 sms under programmet och kommenterade allt. Just nu sitter vi och diskuterar och lyssnar på gamla ESC-låtar.
Haha, vi är töntar - men ESC är kul!

Min favorit i årets tävling är Tyskland (som inte alls låter som någon typiskt ESC-låt. Lite Kate Nash över hon som sjunger tycker jag)


Kommentarer
Postat av: Aino

Kate Nash var lite min första tanke också. Hoppas hon är bra på scen, för jag gillar låten : )

2010-05-26 @ 17:22:12
Postat av: Ellie

Haha vi ska smsa på finalen också (för jag kommer att få se den!!!!!!) :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-05-26 @ 18:21:06
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0