saving up wasting all my money for the weekend babe

Skön skoldag idag. Först nationellt prov i matte a och sen fick vi sluta om vi ville. Var dock tvugna att lägga en uppsats på engelska i lärarens fack innan klockan fyra så jag och Anna satte oss ute i solen med våra datorer och skrev. När vi var klara gick vi till matsalen och åt och sen var det bara att ta bussen hem.
Jag stannade dock på stan en liten stund först. Köpte en ring, en väska och presenter. Kul med nya saker, köpte ju lite saker igår med. Behöver dock mer kläder, vill byta ut hela min garderob till snyggare saker!


Nya jeansjackan jag köpte igår + de två nya ringarna.

hej

Kommentarer
Postat av: Mikaela

snygg outfit :)

2010-05-12 @ 19:03:54
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0