Håkan Hellström firar 10 år som artist

Idag är det EXAKT 10 år sedan Håkan Hellströms första singel - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg - släpptes.
8 maj 2000 gjorde alltså Håkan Hellström debut som soloartist.



Den 23 juni iår släpps ett album för att fira 10 år som artist. Det är tyvärr inga nya låtar på albumet utan det är de låtar som tidigare släppts som singlar.

Låtlistan:
01 Känn ingen sorg för mig Göteborg
02 Ramlar
03 En vän med en bil
04 Nu kan du få mig så lätt
05 Kom igen Lena!
06 Den fulaste flickan i världen
07 Mitt Gullbergs kaj paradis
08 En midsommarnatts dröm
09 Dom kommer kliva på dig igen
10 Gårdakvarnar och skit
11 13
12 Klubbland
13 Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
14 För en lång lång tid
15 Kär i en ängel
16 Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
17 Visa vid vindens ängar

Dessutom kommer man kunna köpa en limiterad 7-tums vinylversion av Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg.






Lite tråkigt att det inte är en helt ny skiva med nya låtar som släpps men om man ska fira 10 år som artist så är det nog meningen att man ska se tillbaka på de här 10 åren och visa vad man är stolt över. Får hoppas att det kommer nytt matrial från Håkan Hellström inom en snar framtid istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0