Bra vecka

Det här har varit en riktigt bra vecka, den bästa på länge!
Slutet av veckan har väl varit lite långtråkigt kanske men när man tänker tillbaka på veckan finns det massor med roliga saker som man kommer minnas länge.

Måndag: Melodifestivalen i skolan.
Tisdag: Slapp halvdag i skolan och bal (med efterfest) på kvällen. Roligaste festen på länge!
Onsdag: Gjorde absolut ingenting i skolan och på kvällen hade vi i klassen en liten hemmafest hos Louise.
Torsdag: Ärentuna games och Skolavslutning. Hemmafest med klassen hos Matilda.
Fredag: Slappa
Lördag: Slappa
Söndag: Slappa

Den här veckar har alltså bestått av fester och sen återhämtning.
Nu har jag vilat upp mig tillräckligt mycket och vill ut på nya äventyr!

(Min vad gör fortfarande ont efter balen men den skiter jag i. Lite smärta klarar man ju av ;))


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Du ska ju gå med några andra.

2009-06-14 @ 20:49:46
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0